Alcune caratteristiche di PDPlayer: - Supporta Alpha channel, color correction, separate passes compositing, frame reduction + scaling - é accelerato dalla CPU non dalla GPU - Esporta una porzione di video segnata da un safe frame impostabile a piacimento - Esporta anche gli script verso programmi come After Effects e Nuke - E' capace di gestire rendering in formato stereoscopico impostando una sequenza per ogni occhio - Si può impostare uno script che interviene una volta finito il rendering, composita i fotogrammi, li pubblica su un sito web e manda una mail con il link dove è possibile visualizzare il filmato, tutto in automatico. - Disponibile in 32 bit e 64 bit |
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Some PDPlayer software functions: - Supports Alpha channel, color correction, frame reduction + scaling - Accelerated by CPU not GPU - Pdplayer uses unique method of handling the sequences which allows you to work with multiple sequences in real time in infinite workspace. - Pdplayer can export directly to BlackMagic Decklink and bluefish444 hardware - Pdplayer comes with the built in http server and you can use that feature to work with people from all over the world over the web. - Export in After effects and Nuke extensions - Supports stereoscopic renders with separate sequences for each eye - Is very simple with the help file and by using the pdplayer command file write a script that, when render ends, automatically composite the video sequences and than send it to a web site. - Available 32 bit and 64 bit version |
In questo video è possibile vedere lo skin material di V-Ray SP3 Altre caratteristiche della nuova versione: - Environment Fog with GI calculation - In vray SP3 i materiali di mental ray vengono automaticamente convertiti in vray material in modo tale che diventa possibile renderizzare anche le scene di mental ray con v-ray - Per ridurre il fenomeno del flickering è possibile salvare l'irradiance map in maniera incrementale e dividere il calcolo tra i computer della render farm - Adesso con l'SP3 è possibile convertire al volo, con un pulsante il proxy in mesh editabile |
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In this video we can see the v-ray SP3 skin material Other function of V-Ray SP3: - Environment fog with GI calculation - Is possible to render mental ray scenes with mental ray materials through v-ray with the same result. - For reducing flickering now is possible to use incremental save of irradiance map, and calculate it in render farm with distribution between computers - Now with SP3 is possible to convert proxy in editable mesh with one button |
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Introduzione a V-Ray RT che sarà disponibile a Giugno
Introduction to V-Ray RT that will come released on June |
In questo video possiamo vedere le potenzialità di questa release di V-ray RT. Altre info: - Accelerato dalla CPU non dalla GPU - Il rendering RT non si ferma, una volta lanciato continua a calcolare la scena e in ogni momento è possibile salvare un frame - La scena in oggetto ha circa 1 milione di poligoni - E' basato sulla tecnologia di raytracing progressivo - Per il momento non supporta i render elements - Supporta la distribuzione del rendering fino a 4 computer
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In this video we can see the potentiality of this release of V-Ray RT Other info: - RT is accelerated by CPU not GPU - The RT rendering don't stop but continue improving render quality. Is possible to save render image in every moment. - The scene has 1 million of polygons - RT is based on progressive raytracing technology - Render elements not supported right now - Up to 4 computer in distributed rendering
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Piermario Pietrantoni
piermario@3dlabs.it
SPECIAL THANKS TO:
RUSKO RUSKOV - V-RAY & PDPLAYER EVANGELIST
MARIA PADALSKI - V-RAY MARKETING CHAOS SOFTWARE
FERNANDO GARCES - GRAPHIC DESIGNER, MOUNTFORD PIGOTT
PHOTOGALLERY
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